Hogy fogyjunk tartósan,

Tartson be 7 szabályt és fogyjon egy hét alatt 4,5 kilót

Tartós fogyás Manapság rengeteg fajta csoda diétáról lehet hallani és olvasni, amelyek pár hét alatt hatalmas súlyvesztéssel kecsegtetnek.

hogy fogyjunk tartósan fogyókúrás étrend

Azonban akármilyen szépnek is hangzik ez az ígéret, a valóságban sajnos már kevésbé szokott működni. A fogyás gyorsan megindul a ulcusos étrend alatt megvont szénhidrátok és kalóriák miatt, de ha nem jól választunk diétát, ennek a súlyveszteségnek jelentős része csupán víz.

A tartós súlyvesztés alapfeltétele a megfelelő összetételű táplálékbevitel, de hosszú távon fenntartható étkezési rendszerre és rendszeres testmozgásra is szükség lehet hozzá.

hogy fogyjunk tartósan diéta étrend kezdőknek

A fogyás mechanizmusa valójában elég egyszerű: a szervezet akkor veszít zsírt, ha a táplálkozásból bevitt kalória, illetve energiamennyiség kevesebb, mint a mozgásból és a létfenntartásból származó kalóriaigény. A fogyás során nagyon fontos szempont az idő!

Fogyás hasról?

Sajnos sokan azt gondolják, hogy hét alatt csodát lehet tenni, de a fogyáshoz idő és türelem kell. Muszáj, hogy a fogyókúra kezdetekor az embernek reális célja legyen, tehát például 10 kilót ne 1 hét alatt akarjon leadni, hanem legalább 3 hónap alatt. A fogyás egészséges ütemét heti fél-egy kiló testsúlycsökkenés jelenti.

hogy fogyjunk tartósan hogyan fogyjak le combról

Ekkor lehetünk a legbiztosabbak benne, hogy a fogyás első sorban zsírból történt, és hogy az egészségünknek sem ártunk a diétával. Ennél gyorsabb ütemű fogyás általában extrém magas túlsúly esetén lehetséges. Azért hogy fogyjunk tartósan fontos ez a realitás, mert a fogyókúra során fontosak a kisebb sikerélmények. Ha irreális célt tűzünk ki magunk elé, folyton csalódottak leszünk a sikerélmények elmaradása miatt.

hogy fogyjunk tartósan hogy fogyjak 1 hét alatt 5 kilót

Olvassa el is