Rostszegény diéta

Mit ehetek? | Receptek

Ottó napja rostszegény diéta.

lisztérzékenység diéta a gyors fogyás titka

Gyulladásos bélbetegek colitis ulcerosa, Crohn-betegség étrendje Általános érvényű szabály, hogy a bélnyálkahártyát közvetlenül károsító, ingerlő anyagokat kiiktatjuk az étrendből. Ezek: bors, csípőspaprika, torma, mustár, hagyma, fokhagyma, alkoholos italok. Kerüljük a nagy mennyiségű durva rostot vízben nem oldódó rostot tartalmazó zöldségféléket káposztafélék, száraz rostszegény diétaa tömény édességeket méz, jam, lekvár, tejcsokoládék, desszertek, cukorkákés a sok cukorral készülő ételeket.

20 kg fogyás anyagcsere diéta

Tejet, tejterméket egyéni érzékenységtől függően fogyaszthat. Akut időszakban a tejet jobb kihagyni.

6 hetes fogyókúra 2 hetes diéta étrend

Amennyiben laktóz intolerancia áll fenn sajnos nagyon gyakoriérdemes külön gondot fordítani rá. Hasmenéses időszakban ajánlottak a nyáklevesek zabnyák, rizsnyákaz almapüré, főtt sárgarépa, banán, vizes kakaó, erősre főzött tea, pirítós, étcsokoládé. Panaszmentes időszakban is legyen az étrend durva rost szegény, csípős fűszer mentes, zsírszegény.

diétázni szeretnék fogyásra gyógyszer

Ízesítéshez használhatunk zöld fűszereket: petrezselyemzöld, zellerzöld, kapor, bazsalikom, rozmaring, kakukkfű, borsikafű, oregano, majoranna, zsálya, stb.

Ételkészítési eljárások közül részesítsük előnyben a főzést, párolást, gőzölést, grillezést, roston sütést, sütőpapírban, sütőzacskóban sütést.

fogyás zumbával étrend szálkásításhoz nőknek

Sűríteni rántás helyett a habarást, hintést, száraz rántást a lisztet szárazon megpirítjuk és tűzről levéve keverjük hozzá az olajat válasszuk. Mindemellett ügyeljünk a megfelelő energia- vitamin- és ásványi anyag pótlásra. Minden nap fogyasszon zöldségfélét és gyümölcsöt is.

biocom regenor etrend fogyókúra 30 év felett

Energia pótláshoz célszerű az ételek dúsítása sovány tejporral, reszelt sajttal, tojással, kefirrel, joghurttal, vagy néhány csepp étolajjal. A napi egy-kétszeri bőséges táplálkozás helyett inkább a napi öt-hatszori mértékletes étkezést válassza.

A következő táblázat tartalmazza az ajánlott és kerülendő élelmiszerek listáját.

Olvassa el is