Francia nők diétája. Kiderült a francia titok - új proteingazdag diéta a tökéletes alakért

francia nők diétája

Nem csodadiétáról van szó, sokkal inkább néhány táplálkozási szokás megváltoztatásáról, ám rövid idő alatt komoly eredményt érhetsz el.

francia nők diétája

A francia diéta alapja Mireille Guiliano: A francia nők nem híznak című könyve. Nem kell kalóriákat számolgatnod, nincsenek nehéz edzések, inkább arra kell összpontosítanod, hogy az elfogyasztott ételek minősége megfelelő legyen, illetve törekedj a kiegyensúlyozott táplálkozásra.

Így működik a francia diéta Kicsi adagok, minőségi ételek Fontos, hogy naponta legalább három - de még jobb, ha öt - alkalommal egyél. Ne nélkülözz semmilyen egészséges ételt, és minden étkezéskor fogyassz fehérjét, zsírt és szénhidrátot is.

francia nők diétája

Ügyelj a minőségre, felejtsd el a félkész és túlságosan feldolgozott élelmiszereket, a zsíros húsokat - a franciák szinte egyáltalán nem esznek sertést. A főétkezést ne helyettesítsd turmixokkal, teákkal. Fogyassz viszont bátran étkezés közben egy pohár könnyű bort - minden nap.

francia nők diétája

Ízletes zöldségek, gyümölcsök A nyári szezonban szerencsére nem kell sokat gondolkoznod azon, hogy milyen idénygyümölcsök közül válogathatsz. Bátran fogyassz cseresznyét, epret, meggyet, dinnyét vagy bármit, amit megkívánsz.

francia nők diétája

A zöldségek közül különösen ajánlott a zeller, a retek, a brokkoli, a paradicsom. Ízesítsd ételeidet fokhagymával, kakukkfűvel, bazsalikommal, tárkonnyal, borssal - francia nők diétája mind a francia konyha jellegzetes fűszerei. Egy kis mozgás Amellett, hogy odafigyelsz a táplálkozásra, ne feledkezz meg a mozgásról se.

francia nők diétája

Nem kell különösebben megerőltetned magad, inkább arra törekedj, hogy érezd jól magad a bőrödben attól, hogy nem a televízió előtt töltöd az estédet. Kocogj, kerékpározz esténként, vagy csak tegyél egyórás sétát a szabadban.

francia nők diétája

A lényeg, hogy minden napba férjen bele egy kevés mozgás.

Olvassa el is