Nyári diéta étrend

nyári diéta étrend

Most a diétához kapcsolódó, megreformált mintaétrendet ismerheted meg. A 7 napos menüt dietetikus szakértőnk állította össze.

Négy hét alatt akár mínusz 12 kiló: dietetikus által összeállított étrenddel

Az étrend maximum […] Egy korábbi cikkünkben már olvashattál a módosított Ketogén-diétáról, amelyet dietetikus szakértőnk ajánlott neked.

Az étrend maximum 30 gramm nyári diéta étrend Ha kész, párold meg 20 dkg nyers spenóttal együtt kb.

Verj fel 1 db tojást, keverj hozzá annyi sót, amennyit szeretnél, és süsd össze a krumplival. Az omlettet tálaláskor szórd meg piros paprikával. Uzsonna: 2 dkg mandula, zöld tea üresen 1,5 gr szh Vacsora: Grill csirkemell, hagymás kínai kel saláta 5 gr szh A grill csirkemellet megveheted készen is. Vegyél 20 dkg filézett, nyers csirkemellet, fűszerezd ízlés szerint sóval, őrölt borssal, fűszerpaprikával, majd 1 evőkanál olíva olajon 2×6 perc alatt süsd készre.

A salátához párolj meg10 dkg póréhagymát 1 evőkanál olajon.

nyári diéta étrend

Adj hozzá 20 dkg kínai kelt durvára reszelve, szórd meg kevés őrölt köménnyel és sóval. Önthetsz alá egy pici vizet is. A spárgát tartsd melegen 1 evőkanál szűz olíva olajon, és még forrón szórd meg 2 dkg reszelt ementáli sajttal.

Nyári diéta: fitten és egészségesen

Uzsonna: 2 dkg hántolt tökmag, zöld tea üresen 1 gr szh Vacsora: Bajai halászlé 1 evőkanál szűz olíva olajjal készítve, 1 dkg házi tésztával 7 gr szh 3. Üss rá 1 db tojást, sózd, borsozd és süsd meg. Tízórai: 5 dkg friss alma, zöld tea üresen 3,5 gr szh Ebéd: Majorannás sertés sült, avókádós sült patisszonnal 13 gr szh Süss meg 20 dkg sertésbordát 1 evőkanál szűz olíva olajon majorannával, sóval fűszerezve.

nyári diéta étrend

Szeletelj fel 20 dkg tisztított patisszont, és a megsült hús olajában mindkét oldalát süsd készre perc alatt. Keverj ki krémmé 5 dkg puha avokádót egy kis reszelt fokhagymával. Halmozd a hús mellé a sült patisszont és az avokádókrémet.

nyári diéta étrend

Uzsonna: 2 dkg mogyoró, zöld tea üresen 2 gr szh Vacsora: Sonkás reteksaláta 5,5 gr szh 20 dkg retket reszelj durvára, szórd meg 15 dkg metéltre vágott selyemsonkával, és keverd össze evőkanál joghurttal, olívaolajjal.

Keverd ki 10 dkg túróval, 1 csomag apróra vágott kaporral, 1 evőkanál olívaolajjal.

Nagy nyári leves- és salátadiéta – 14 napos étrenddel!

Ha kész, a masszát töltsd vissza az uborkába. Tízórai: 5 dkg kivi, zöld tea üresen 6 gr szh Ebéd: Marhapörkölt gombával 10 gr szh Kockázz fel 20 dkg marhacombot és 1 evőkanál szűz olíva olajon készíts marhapörköltet. Mikor majdnem kész, adj hozzá 30 dkg szeletelt, friss sampion gombát és együtt főzd őket készre. Uzsonna: 2 dkg pisztácia mag, zöld tea üresen 3 gr szh Vacsora: Sprotnis jégsaláta 4 gr szh Keverj össze 10 dkg füstölt sprotnit 20 dkg friss, felmetélt jégsalátával, evőkanál joghurttal és olívaolajjal.

nyári diéta étrend

Karikázz fel 5 dkg póréhagymát. Főzz 20 dkg karfiol rózsát kb. Ha kész, tálald a karfiol mellé és sózd meg. Uzsonna: 2 dkg dió, zöld tea üresen 2,5 gr szh Vacsora: Tarjás brokkoli 7 gr szh Darálj le 15 dkg tarját, majd pirítsd meg 1 evőkanál olívaolajon. Főzz ropogósra 30 dkg brokkolit kevés sós vízben. Ha kész, halmozd a tálra, és szórd meg az olívás darált tarjával. Tízórai: 5 dkg meggy friss vagy fagyasztottzöld tea üresen 6 gr szh Ebéd: Pisztráng, padlizsánnal 10 gr ir diéta uzsonna Kockázz fel 20 dkg padlizsánt, sózd meg, majd szórd meg reszelt fokhagymával.

nyári diéta étrend

Ha kész, pihentesd 5 percig. Tedd szűrőbe, nyomkodd ki és csepegtesd le. Irdalj be egy 25 dekás pisztrángot, sózd be, szórd meg kakukkfűvel, majd 1 evőkanál olíva olajon oldalanként süsd percig.

7 napos karcsúsító étrend nyári pluszkilók ellen

Forrósíts fel egy evőkanál olíva olajat, és párold meg a padlizsánkockákat perc alatt. Frissen sült hallal fogyaszd. Uzsonna: 2 dkg paradió, zöld tea üresen 1,5 gr szh Vacsora: Virslis szójacsíra 7 gr szh Karikázz fel 15 dkg light virslit és vágj össze 10 dkg friss szójacsírát. Keverd össze őket egy tálban, és adj hozzá evőkanál joghurtot, olívaolajat. Piríts nyári diéta étrend 1 evőkanál olajon 15 dkg felkarikázott lecsókolbászt, és locsold meg a visszamaradt olajjal a salátát.

nyári diéta étrend

Tízórai: 5 dkg eper friss vagy fagyasztottzöld tea üresen 3,5 gr szh Ebéd: Rozmaringos tonhalszelet, kelbimbóval 10 gr szh Sózz meg 20 dkg tonhalszeletet és fűszerezd rozmaringgal. Közben főzz meg 25 dkg kelbimbót sós, babérleveles vízben. A fűszeres hal mindkét oldalát süsd át 2 evőkanál olívaolajon. Ha kész, tedd tányérra, és halmozd mellé a leszűrt, lecsepegtetett kelbimbót.

Végül locsold meg a maradék olajjal. Uzsonna: 2 dkg hántolt napraforgó mag, zöld tea üresen 3,5 gr szh Vacsora: Fejtett bableves 6 gr szh Készíts levest 3 dkg fejtett babból, kockázott 2 dkg sárgarépából, 2 dkg zellerből, 2 dkg petrezselyemgyökérből, 1 dkg póréhagymából, ízlés szerint sóval, fokhagymával, borssal és pulykamellel.

Testsúlycsökkentő étrend

Piríts meg 1 evőkanál olajon 15 dekányi kockára vágott pulykahúst, majd add hozzá a zöldségeket. Ízesítsd és engedd fel 4 dl nyári diéta étrend — 30 perc alatt főzd készre. Képek forrása: Profimédia.

Olvassa el is