Diétázás étrend

A diétás étrend aranyszabályai

A fogyókúráról

Annak érdekében, hogy a szervezetünk egészséges legyen, energiára diétázás étrend számos tápanyagra van szüksége. Mindegy, hogy fogyni szeretnénk vagy egyszerűen jobban szeretnénk táplálkozni, az alábbi szabályokat kell hozzá betartanunk.

Hatályos:

A diétás étrend aranyszabályai Elegendő zöldség és gyümölcs A szervezetünknek szüksége van bizonyos tápanyagokra ahhoz, hogy rendesen tudjon működni. Ezek közé tartoznak az úgynevezett mikrotápanyagok, mint például a vitaminok, ásványi anyagok és nyomelemek.

16 órás fogyókúra

Ezek legjobb forrásai a zöldségek és a gyümölcsök. Utóbbiak a bélrendszerre is jótékonyan hatnak, amit magas rosttartalmuknak köszönhetnek.

Épp ezért ajánlott minden nap legalább 5 adag gyümölcsöt kb.

Magyarul: a lehető leghétköznapibb módon próbáljunk lefogyni. Ehhez olyan élelmiszerek kellenek, amelyeket bármely közértben beszerezhetünk, valamint a család elé is tálalhatunk. Gondolja végig, hogy mit szeret a családja, mit szokott a leggyakrabban főzni, elkészíteni. Gyümölcsök Valamilyen gyümölcs minden család asztalára kerül. A leggyakoribb az alma, ami valóban jó választás!

Jó szénhidrátok fogyasztása A szénhidrátok szintén rendkívül fontosak a szervezetünknek, hiszen energiát adnak, továbbá mikrotápanyagokat és rostokat tartalmaznak. A hosszúláncú szénhidrátok bizonyulnak a legjobb választásnak, épp ezért nyugodtan együnk burgonyát, teljes kiőrlésű termékeket, zöldségeket, gyümölcsöket és magokat. A rövidláncú szénhidrátok fogyasztását kerüljük, ugyanis ezekkel kevés tápanyagot, viszont annál több kalóriát juttatunk a szervezetünkbe.

Ide sorolandó a fehér liszt, az édességek és a cukros üdítők. Elegendő fehérje Az élelmiszerekben található fehérjére azért van szükségünk, mert segítik a szövetek felépítését és megújulását, továbbá fontos szerepük van az enzimek termelésében, illetve számos más folyamatban.

A diétás étrend aranyszabályai

Általánosságban elmondható, hogy testsúlykilogrammonként 1 gramm fehérjét kell bevinnünk a szervezetünkbe. Ez a mennyiség változhat.

hogy lehet combra fogyni

Ha például rendszeresen sportolunk, akkor többre van szüksége a testünket, mivel az izomépítéshez elengedhetetlen. Egészséges zsírok A zsírok nagyon fontos alkotóelemei a sejteknek: az agyunkban építőelemként szolgálnak, ezen kívül pedig számos zsírban oldódó vitamin A, D, E és K miatt van szükségünk ezekre az egészséges zsírokra.

heti étrendek

Leginkább telítetlen zsírsavakat fogyasszunk, és csak kevés telített zsírsavat. Ehhez együnk mogyorót, avokádót és olívaolajat, diétázás étrend olyan esszenciális zsírsavakról se feledkezzünk meg, mint az Elválasztó diéta, hiszen azt nem tudja előállítani a szervezetünk.

Karcsúsító étrend 4 hétre: 5-6 kiló mínusz

Állati eredetű élelmiszerek Az állati eredetű élelmiszerek is jótékonyan hatnak a szervezetünkre, de nagyon fontos, hogy milyen típusúakat fogyasztunk, illetve a mennyiség is lényeges. Aki sok húst és halat eszik, rengeteg telített zsírsavat és koleszterint juttat a szervezetébe, melyek egyike sem hat pozitívan a testünkre.

vélemények a zöldkávé kapszuláról

A legideálisabb, ha hetente kétszer vagy háromszor eszünk húst vagy halat. Feldolgozott hústermékeket pedig még ritkábban, ugyanis hp program fogyás sótartalma magas.

2020-ban lefogyok! – Pénztárcakímélő hétköznapi diétás étrend

Folyadékfogyasztás Egy egészséges és diétás étrend esetén nem csak az fontos, hogy mit és mennyit eszünk, hanem a folyadékfogyasztásra is fokozottan kell figyelnünk. Amennyiben keveset iszunk, akkor csökken a teljestőképességünk, esetleg megfájdul a fejünk, és a vérkeringésünk sem az igazi. Ezek elkerülése érdekében igyunk naponta legalább 2 liter vizet, de ezt a mennyiséget számos tényező befolyásolhatja.

A megfelelő mennyiség kiszámításánál a következő ökölszabály segíthet: 25 diétázás étrend 1 liter folyadékra van szükségünk. Amennyiben például sportolás következtében izzadunk, akkor természetesen többet igyunk. Ideális esetben vizet fogyasszunk, és kerüljük a cukros üdítőket.

Olvassa el is