Alacsony glikémiás indexű étrend

Alacsony glikémiás indexű szénhidrát diéta – LGIT

Napjainkban már egyre többször javasolják a görcsrohamok kezelésére.

alacsony glikémiás indexű étrend lépcsőzéssel lehet fogyni

Központjában a szénhidrát fogyasztás áll, melyeket alacsony glikémiás indexű szénhidrátokból fedezünk. A glikémiás index GI egy olyan mérőszám, mely megmutatja a szénhidrátok hatását a vércukorszintre.

MME Ezzel a diétával egyszerűen és gyorsan szabadulhatsz meg a felesleges zsírpárnáidtól, és csupán néhány egyszerű szabályt kell betartanod. A glikémiás index, rövidítve GI, egy számérték, amely arra utal, hogy milyen gyorsan szívódik fel az adott élelmiszerben lévő szénhidrát a szervezetben. Az alacsony glikémiás indexű ételek lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmaznak, így tovább jóllakottnak érzed magad tőlük. Minél alacsonyabb egy étel GI indexe, annál kevesebb glükózt juttat a véráramba, így a hasnyálmirigynek is kevesebb inzulint kell termelnie ahhoz, hogy a glükóz eljusson a sejtekhez.

Amikor szénhidrátokat emésztjük, azok hatással lesznek a glükóz szintjére a véráramban. Az egyszerű szénhidrátok gyorsan emészthetőek és gyorsan megemelik a vércukor szintet, tehát magas GI rendelkeznek. A szénhidrátok, amelyeknek emésztése lassú, lassan emelik meg a vércukor szintet, alacsony glikémiás index-el rendelkeznek.

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Szakértői blogok » Táplálkozás » Alacsony glikémiás indexű ételek — ezekért válaszd őket Alacsony glikémiás indexű ételek — ezekért válaszd őket Az alacsony glikémiás index diétát eredetileg a cukorbetegek követték a vércukorszint ellenőrzése miatt, azonban nem csak a cukorbetegeknek hasznos, hanem az egészséges étkezés megtervezésének szempontjából is ajánlott. Mi az a glikémiás index?

Az élelmiszerekben a GI érték 0 és között van. Az LGIT azokat az ételeket foglalja magában, amelyeknek a glikémiás indexük 50 vagy annál alacsonyabb.

alacsony glikémiás indexű étrend fogyási terv

Tehát a napi szénhidrátokat csak ezek közül szabad felhasználni, amellett, hogy fehérje és zsiradék is fogyasztható. Ezért étkezés kiegyensúlyozott, egyidejűleg fogyaszthatóak a különböző zsír és fehérjeforrások, valamint az alacsony glikémiás indexű szénhidrátok.

Ki fejlesztette ki ezt a diétát?

alacsony glikémiás indexű étrend 9 kg fogyás

Céljuk volt, hogy kidolgozzanak egy új lehetőséget a ketogén-terápia mellé, mellyel egy liberálisabb diétát tudtak javasolni, a megfelelő hatékonyság megtartása mellett. Általános glikémiás index GI táblázat Glikémiás index.

Olvassa el is