Hogyan diétázzak okosan

7 okos tipp a sikeres diétához

Diétázz okosan: 10 apró lépés a nagy változásért

Fogadd meg ezeket a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás! Barátod, a kajanapló Légy alapos, és jegyezd fel, mennyit ettél, mikor és mit!

hogyan diétázzak okosan

Talán kíméletlennek hangzik, de bizonyítottan hatásos: a kajanaplóval diétázók átlagosan kétszer olyan gyorsan képesek leadni a vágyott súlyt, mint akik nem alkalmazzák a módszert. Ezért már megéri, igaz? Használd ki a reklámidőt Mostantól a reklám ne csak a gyártóknak jelentsen hasznot, hanem neked is: a kedvenc műsoraid reklámideje tökéletesen alkalmas, hogy lépcsőzz egyet, tekerj kicsit a szobabiciklin vagy akár csak végigtáncolj egy-két számot.

Bármit, csak pattanj fel néhány percre a kanapéról!

7 okos tipp a sikeres diétához

Le a transzzsírsavakkal A top 5-ös veszélylista a következő: sütik, cukor, jégkrém, chips és sült krumpli. Ha hetente mondjuk 6 alkalommal szoktál ilyesmit enni, ne skippeld őket azonnal, inkább haladj fokozatosan: először csak 5-ször, aztán már csak 4-szer…és hogyan diétázzak okosan hipp-hopp, eltűnnek! Például, ha minden nap kapsz mailben egy ínycsiklandó salireceptet, már nem tűnik akkora lemondásnak, hogy ezt ebédelj.

Éljen az inspiráció! Még egy kis séta Ugye tudod, hogy napi 30 perc mozgás az alap? Ha pedig erre még percet ráhúzol, sokkal könnyebben fogysz majd.

Fogyni szeretne? Ne diétázzon!

Engedj a kutyusod sétáért könyörgő tekintetének, vagy fuss össze a barátnőddel a Margitszigeten egy kis dumcsira, és közben tégy a karcsúságodért. Egy kis izommunka Az izmaink szerencsére nem érzékelik a különbséget egy teljes edzés és egy pár perces hogyan diétázzak okosan között, így ha alkalmad van rá, dolgoztasd meg őket egy kicsit csak úgy, edzéstől függetlenül.

Végezz vádli- és karerősítő gyakorlatokat egy székkel vagy természetes étvágycsökkentők lépcsőn, akár csak pár percen át — az eredmény felemelő lesz.

hogyan diétázzak okosan

Szeretünk, pedométer! Ismered a pedométert?

A Turbó Diéta tudományos háttere

Ez az okos kis szerkentyű a testedre erősítve azt tartja számon, hány lépést teszel egy nap. Csináld magad! Tudod, miért jó magad készítette ebédet enni?

Ezer oka van: szabályozhatod az adag nagyságát, tudod, mi kerül az ételedbe, olcsóbb, és a fiúkollégák meggyőződhetnek róla, hogy egy igazi kis házitündér vagy. Szükséges még győzködnünk? Tartsd be a 2 km-es szabályt!

Lassan már mindenhová autóval vagy tömegközlekedéssel járunk, pedig a napi 2 km séta az egészséges élet alapja. Ezért azt javasoljuk, hogy ahová csak lehet, sétálj, főleg most, hogy kitört a tavasz! Lassan rágj, tovább érsz Íme, egy szuper kis trükk, hogyan álld meg a habzsolást: ha mondjuk megkívánod a csokit, először csak szívd be az illatát, nézegesd meg jól, és képzeld el az ízét.

hogyan diétázzak okosan

Majd harapj belőle egy apró falatot, tartsd a szádban 10 másodpercig, és hagyd elolvadni, mielőtt lenyelnéd. Ha még mindig kívánod, harapj még egy falatot, de ezúttal 20 másodpercig tartsd a szádban nyelés előtt. Fogadunk, hogy ha ezt betartod, nem jutsz el a negyedik falatig!

Fotó: Profimedia — Red Dot.

Olvassa el is