Fogyás fehérjeporral

fogyás fehérjeporral

Arra is érdemes figyelni, hogy ennek fele növényi eredetű gabonafélék, hüvelyesek, olajos magok stb.

drasztikus fogyókúra tippek 500 kcal étrend

Már csak az a kérdés, hogy melyik élelmiszerben mennyi fehérje van. Ezt egy megbízható tápanyagtáblázatból könnyedén ki tudod keresni, de összegyűjtöttünk néhány példát: 1 szelet csirkemell kb.

Étrend-kiegészítők nélkül. Gondoltad volna, hogy a divatos fogyókúrák azért hangsúlyozzák a magas fehérje bevitelt, hogy a rossz módszerük miatt kialakuló komoly izomtömeg-veszteséget valamennyire tudják ellensúlyozni?

Van fogyás fehérjeporok nélkül! – mivizunk.hu

Pedig ez is meghúzódik a háttérben. Azonban egy jól felépített és vezetett fogyókúra során nem történik izomtömeg-veszteség, ezért nincs szükség extra fehérje bevitelre, fehérjekészítményekre meg pláne.

Legyen akár a súlyvesztés, akár az izmosodás, formásodás a cél, a többség sporttáskájában a proteinporok összerázására alkalmas shaker is hasonlóan fontos helyet foglal el, mint a többi felszerelés. A fehérjeporok azonban nemcsak a rendszeresen edzők körében népszerűek, de egyre több fogyókúrás étrendnek is szerves részei. Ma már nemcsak szaküzletekben, de drogériákban is könnyen beszerezhetsz sokféle terméket, ám előtte érdemes megismerni, hogyan is lehetnek a fehérjekészítmények a segítségedre, ha fogyni akarsz. Fehérjepor diétához Sokan az edzések vagy a fogyókúra mellé automatikusan szükségesnek tartják az extra fehérjét biztosító, koncentrált élelmiszerek fogyasztását, pedig ez nem így van.

Nekünk nagyon bántja a szemünket, hogy a fehérjeporok és a fehérje alapú ételek kenyér, buci, müzliszelet, tészta stb szinte már alapélelmiszerként a legkisebb boltban is megtalálhatók.

A képek azt üzenik, hogy csak ezekre a termékekre lisztérzékeny fogyás fehérjeporral szükséged ahhoz, hogy elérd az álom alakod.

Gondolkodtál már azon, hogy ebből vajon mi igaz, és mi reklámfogás? A fehérje alapú termékeket jellemzően élsportolókkal reklámozzák, hiszen nagyon jól néznek ki, fogyás fehérjeporral megtestesítenek egyfajta testideált de kérdés például az is, hogy ez az ideál jó-e. Azonban ennek köszönhetően könnyen összetéveszthetjük saját testünk szükségleti értékeit az élsportolókéval.

Élsport vagy egészségmegőrzés? Tisztán kell látnod, hogy neked mi a célod.

Fehérjediéta: kösd fel a gatyád jó szorosan!

Mit tudsz, és mit vagy hajlandó ezért megtenni? Nem mindegy, hogy testépítő világbajnok akarsz lenni, vagy az egészséged megőrzésére és az ideális súlyod elérésére törekszel.

léböjt kúra étrend a fogyás hét lakat alatt őrzött titkai

Ha nem az első kategóriába tartolzol, akkor nem is kell úgy enned, és annyi fehérjét, fehérjeport elfogyasztanod, mint egy élsportolónak. Ne értsd félre!

Miért érdemes végigcsinálni a fehérjediétát?

Vannak olyan speciális esetek és helyzetek, amikor szükség lehet az optimális mennyiségű, minőségi fehérje-kiegészítésre. Ilyen esetekben jól jönnek a zsírt nem tartalmazó fehérjeporok.

De egy egészséges, szabadidő-sportolónak, aki súlyt szeretne tartani, vagy fogyni, nincs szüksége ezekre. Ha valamilyen oknál fogva mégis szerepel egy-egy alkalommal ilyen termék az fogyás fehérjeporral, akkor azzal komolyan számolni kell. Hiszen egy-egy adag fehérjeturmix akár g fehérjét is tartalmazhat, ami nem kis része a napi szükségletnek.

Tehát ilyen fogyás fehérjeporral a többi étkezés nem a nagy adag húsokról és a sok fehérjéről szól. Kockázatok A túlságosan sok fehérjebevitelnek vannak kockázatai. Elhallgatott tény például, hogy a szervezetünkbe feleslegesen bekerülő fehérjék egy része képes zsírsavakká átalakulni, és ezáltal akár a zsírraktárak növekedéséhez is hozzájárulhat.

Fehérjepor MINDEN étkezés helyett – kipróbáltuk a 10 napos fehérjediétát | nlc

De az arra érzékenyeknél a nagy mennyiségű mesterséges fehérje fehérjeturmixok stb rendszeres fogyasztása túlérzékenységet, allergiás reakciókat, esetleg emésztőrendszeri tüneteket is kiválthat.

Tehát aki szénhidrát megszorítás mellett megnövelt fehérjetartalmú diétát választ, dupla terhet ró fogyás fehérjeporral. Az ilyen diéta eredménye ráadásul csak rövid ideig tartható, látszatfogyás. A jo-jó effektus garantált. Vesebetegség esetén kiemelten figyelni kell a fehérjék mennyiségére, mert ronthatják a vesék állapotát.

Hogyan fogyhatsz fehérjeporral? Elmondjuk, mikor, mennyit és hogyan használj - Fogyókúra | Femina

A túlzott fehérjebevitel máj- és vesekárosító hatásai megfelelő szintű bizonyítékokkal még nincsenek alátámasztva, de nem árt, ha ezt az eshetőséget is figyelembe vesszük. Egészségügyi problémát jelenthet, ha a túlságosan magas fehérjebevitel miatt más létfontosságú tápanyagok nem jutnak be szénhidrát, zsír, vagy akár vitaminok, ásványi anyagok az egyoldalú méregtelenítés fogyás miatt.

Ráadásul ilyen esetben a fehérjék hasznosulása is rosszabb. Végszó A fehérjeporok, -készítmények széleskörű népszerűsítése félrevezető. Segítségükkel könnyen át lehet lendülni a ló túlsó oldalára: a fehérjebevitel bőven több lesz a szükségesnél.

fogyás pont a fülön fogyni 2 hét alatt

Túlzásba vitt fogyasztásuk rengeteg hátránnyal jár. Kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozás mellett minden tápanyaghoz hozzájut szervezeted, nincs szükséged ezekre. Hiába mondanak mást a reklámok. Egyéni szükséglet, egyéni célok, megvalósíthatóság és fenntarthatóság élethosszig. Tetszett a bejegyzés? Oszd meg ismerősöddel Megosztás itt: facebook.

Olvassa el is